fredag 3 januari 2014

Pass 33/46: löpbandet

Fy för vad jag har tappat kondition! Idag klarade jag 4 km! Men ändå e jag jäkligt nöjd, eftersom jag inte har sprungit på löpbandet sen v.45. Jag joggade 3 km på stranden i Mexico, men det räknar jag inte helt som ett pass. 

Jag och Sarah kämpade på bra! Efter ca 2,7 km fick jag ta fram viljan för att genomföra 4 km! Men, det kan ju bara bli bättre! :) 

Nu sitter jag och käkar god kycklinggryta som älsklingen har gjort! Sen blir det dusch, sälja sängborden, plugg och hämta paket på Ica, jippi! Tror det är min bok som har kommit. Känns inte som om det e våra sängbord från Ellos när det står Förlagssystemet som avsändare! ;-) 






Man är ju liiiite svettig när ens yttertröja som jag endast har på mig när jag ska dit och hem är blöt av svett när jag tog av mig den hemma, haha! Bra kämpat idag Fru Landgren! WoopWoop! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar