söndag 12 januari 2014

www.iorganize.se

Gå in och läs på den bloggen om ni vill ha lite tips/idéer, inspiration eller motivation! Nu jäklar ska här rensas! E väldigt trött på att gå in i vår garderob och se kläder som aldrig används! Så nu har jag tagit ut alla kläder ut garderoben och skrivit 4 lappar;
Spara
Släng
Säljes
Skänkes

Och en bild på min klädhög kommer såklart också! Det kan ju bara bli bättre... 

Mitt problem tror jag e att jag känner mig "snål", ska jag verkligen slänga/skänka detta för det kostade si och så mycket!?!? Men jag ska idag försöka fokusera på användningsområdet! 
* Har jag använt detta det senaste året? 
* Tycker jag om plagget? 
* Är det min stil? 
* Kommer jag att bli lyckligare av att det hänger kvar i garderoben? 

Lovar att uppdatera er vad som händer ;-) 

Som ni ser, kör jag alla mina kläder (förutom byrån för det rensades när vi köpte den nya!) och ja, jag har en helvet.... massa kläder! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar