söndag 12 januari 2014

Resultatet:

Då va jag klar! Riktigt (nja, nästan) hänsynslös va jag! 

En stooor hög till försäljning: 



En liten mindre till skänkes:



Och en liten mindre till släng:


Spara-högen var såklart (?) störst! Här e dock många säsongsplagg - mycket till sommaren + 2 jackor varav 1 riktigt tjock och gosig i högen. Här har jag några plagg jag velar med. Läste ett bra inlägg av bloggen jag delade med mig i förra inlägget. Hon hänger sina nytvättade plagg längst till höger i sin garderob med kroken på "fel" håll, hänger de fortfarande kvar efter några månader med kroken på fel håll har de inte använts och kan därför göras av med! Detta ska jag testa, verkar väldigt smart! :) 


Säsongsplaggen nedpackade, har aldrig fått plats i 1 låda förut! Lovely! Bananlådan behövs inte mer och inte heller dom rosa förvaringsbagarna! :D 


Nu ska dock det mesta tvättas, sen in i garderoben eller läggas ut till försäljning! Happy, happy! :D : D :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar