lördag 25 juli 2015

Inspiration till w-i-c

Håller ju på att rensa enligt kategorier enligt KonMari-metoden! Vilket går bättre än förväntat! 

På 2 dagar har jag sorterat ut 135 (!!) saker! Överlycklig e jag, då det e saker som jag inte använder och att jag har ändrat stil ang viss inredning! 

Har lämnat en låda med kläder, skor och accessoarer till min kollega, sålt vissa objekt på loppis och 5 kuddar till S :) Det andra väntar på att lämnas på Tippen! Tjohoo

Nu har jag iaf börjat kolla in PAX igen på IKEA, med intuitionen att det ska vara i w-i-c :) För plats med en 75x35x236 cm garderob! Det bästa e ju att vi inte behöver lägga pengar på dörr, gångjärn eller handtag! Då den ska vara öppen! Vill ha den helvit! Med helt vit inredning! 

Överst till höger: vita lådor i trä
Andra bilden: vita trådbackar 
Tredje bilden: vita hyllplan
Fjärde bilden: skoförvaring i vitt

Har ju nästan hela min garderob i vår Hemnes byrå i sovrummet och i garderoben skulle isåfall hela linneskåpet få plats (bort med det och mer luftigt i sovrummet), säsongstextiler, kläder (båda mina och Tobbes) samt våra skor

Får se hur det slutar, men just nu låter en PAX garderob som ett väldigt bra beslut! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar