onsdag 1 juli 2015

Redan torsdag!

Tiden rusar förbi! Redan tors! Jag har inte rensat supermycket denna vecka då jag går och funderar på hur jag ska göra med måndagens funderingar! :) 

Det jag däremot vill göra i sommar är att läsa några av mina skönlitterära böcker och lämna dom vidare (rensa!) Får se om jag sätter mig på trädäcket och läser en stund i en bra bok, hade vatt sommarmys hög nivå ;-) Har en hel del böcker som jag inte har läst som jag skulle vilja läsa och sen bli av med. Ska även gå genom några av mina andra fackböcker. Några säljer jag på nätet, andra ligger "bra" i lådan! Till vilken nytta då?!? Andra står fint i min bokhylla! Usch, nä, en rensning där skulle passa en tors som denna. Det gäller ju att vara hänsynslös i resandet! Nu måste det åka fler saker! 

Tanken med att jag sätter igång nu innan semestern e för att detta år har T bara 1 vecka. När han har 2, brukar vi rensa första veckan och njuta andra! Men nu funkar ju inte det! Vill ju njuta hela hans vecka! <3 Så, därför kör jag igång med mina saker redan nu! Så skönt att ta det lite pö om pö :) 

Jag återkommer med dagens resultat :) 

Älskar denna bild! ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar