onsdag 15 juli 2015

Rensa...

Just nu håller jag på att lägga över alla foton från min mobil till datorn och USB för backup. Det tar tid! Men jag raderar också en massa foto som jag har tagit, skönt att rensa bland det digitala med :) 

Snart är 2014 klart och sen har jag ca 3000 foto till (många kopior från 2014) att rensa bland, men tar det lite pö om pö. 

Har satt igång och rensat i data/hobbyrummet och är fast besluten om att detta inte ska bli en röra igen! Men det har blivit lätt att bara lägga in allt i det rummet som man "ska ta itu med sen", eftersom det e ett rum som används cirka 1-2 ggr/vecka. Här e allt ifrån Zbh-produkter, högtalare till bil, papper och åter papper, böcker, pysselsaker, etc... Men jag går genom det lite varje dag så till slut är allt rensat! Det gäller att vid sådana här tillfällen i sådana här ytor att vara skoningslös! Det måste sorteras ut och rensas! Det som jag inte behöver ha kvar, åker! Min fråga är nu: vad måste jag spara? Inte vad jag kan rensa ut, utan vad måste jag behålla

Resultat kommer i ett annat inlägg, alltid lika intressant att se resultatet :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar