lördag 17 september 2016

Kläder

Axel behöver en jacka i storlek 80, just nu har han storlek 74 i kläder, hans nuvarande jacka e i 68, men ytterkläder e ju lite större :) Han har en jättefin jacka i 74 som jag köpte av min kollega, så nu behöver han en till i 80. Grejen e att jag kan tänka mig att han går över till 80 i jacka i vinter och då har jag den röda Didrikson jag köpte till honom, men den e kanske mer till utelek. Jag ska ju till Ullared på fre och då tänkte jag spana efter en till honom ;) 

Surfade in på H&M:s hemsida och hittade dessa fina jackorna: 




Denna e från Cubus eller Lindex: 


Så söt mössa! Måste kolla upp den i Ullared :) 

Från det ena till det andra, så e jag totalt kär i denna åkpåse från Elodie Details: 
Så.jäkla.snygg! Det e den snyggaste jag nånsin har sett! Men 1195kr svider! Men den e så snygg och hade passat perfekt i vår vagn! Men jag kan inte bara köpa den när vi ska renovera, köpa bilbarnstol och snart åka på semester! Men snygg, det e den 😜 Får se om jag hittar någon billigare i Ullared eller så väntar jag tills Ellos har ett riktigt bra erbjudande ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar