lördag 24 september 2016

Ullared-fynd

I fre va jag och Maria i Ullared och shoppade loss till barnen och till hemmet. Blev ett linne, en tubhalsduk, mössa och vantar till mig, resten till Tobbe, Axel och hemmet :) 

Här kommer massa bilder, blev riktigt nöjd: 

En del av kassarna

Axels julklappar, Adventspresenter samt dopdagspresent

Sara och Tobbe fick varsin julkalender 

Sara fick en vit tubhalsduk och jag köpte en grå till mig

Nya ljuslyktor på väggen

Massa fina plastrosor

Nya täcken, påslakan samt lakan

Väska till mig

Kläder till Axel

Axels kläder

Fodrade jeans

Skjorta till högtider 

Mina favvo-vantar e tillbaka

Pyjamas

Tomte-dräkt till jul

Fleeceset i storlek 80

Fleeceset i storlek 86/92

Regnset i 86/92 (till våren)

Vår nya snygga tavla

Ljuslyktorna med tända ljus i

1 kommentar:

  1. Många fina fynd! Var där i början av september och längtar redan till nästa gång jag åker dit :-) Kram BlondieIna

    SvaraRadera