söndag 18 september 2016

Ny stil tack!

Jag e rätt trött på de få plagg jag numera äger! Jag har 1 kjol, 1 tunika, 3 svarta linnen, 1 par svarta jeggings, 1 par jeans och 1 par gråa brallor. Ja, de va de hela! Förstår ni att jag måste uppdatera min garderob! Ska till Ullared på fre där jag hoppas på att hitta några fina plagg! 

Jag handlar (när jag väl gör de) oftast på hm, jag e nöjd och har vatt de hittills, även om linnena svänger om i tvätten efter jag har använt dom 2-3 gånger.... Men nu så vill jag ha nåt nytt! Jag känner mig inte längre som den gamla Marie, nu är jag ju även mamma och i en heeelt ny fas i mitt liv med allt va småbarnsår innebär! Jag känner att jag behöver hotta upp min garderob lite, förnya mig, så jag satsar (förutom Ullared) hellre på lite mer kvalitetsplagg än kvantitetsplagg, några fina få utvalda plagg. Jag ska ju eg va rätt nöjd att jag har kunnat rensa ut så mycket som jag har gjort de senaste året, men jag måste ha kläder! Jag börjar jobba snart och tror inte direkt att mina kollegor uppskattar om jag kommer naken, haha! 

Så för ovanlighetens skull så surfade jag in på MQ:s hemsida och hittade lite fina nya plagg, inte direkt förskolejobb-vänliga men gå-bort-vänliga ;)


Får se hur de hela slutar, håller er uppdaterade! Behöver en ny träff med min personal shopper ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar