onsdag 28 september 2016

Come backen

Jag har ju kort på Rehab, men den senaste mån har vi vatt sjuka i omgångar och jag känner att min rygg e inte va den en gång har varit - smärtfri! När jag började träna sep 13 (12?) så har den knappt gjort ont! Efter en graviditet där jag totalt slutade träna och sen efteråt bara gick promenader så tog rygg och mage mycket stryk! Så nu e mitt träningsupplägg följande: 
2 dagar gym i veckan samt bodypump på lör
* 1:a gympasset e det core; rumpa, rygg, mage och axlar
*2:a gympasset e det ben, mage, biceps och triceps

Vill så gärna komma igång med spinning men mina knän vill inte som jag! Idag kör jag igång med gym och även med lchf! Ska väga och mäta mig nu innan frukost och kommer göra uppdateringar här som förr om hur de går ;) 
Tyckte denna va rätt bra 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar