lördag 10 september 2016

Jag är 1 år

Lite sent inlägg men här e de! Jag har fyllt 1 år! Jippi, fick tårta men va ska man med det till när det ligger blåbär ovanpå som är så smarriga?! Tårtan brydde jag inte mig om, men alla sjöng för mig vilket jag tyckte va konstigt! 

Jag firade min födelsedag en söndag med familjen och min riktiga födelsedag firade jag hemma med mamma och sen på eftermiddagen så kom pappa hem! 

Först foton från kalaset:

Nalle Puh tema

Axel egna hemmagjorda tårta bakad av pappa

Blåbären slår allt haha

Axel och presenterna

Foton från själva födelsedagen:
Började med att fylla spjälsängen med ballonger

Axel fick måla för första gången, vilket nog va lite halvt roligt haha

Färg överallt haha

En riktig selfie

1 års fotot 💕

Avslutade födelsedagen med det bästa Axel vet, gunga och va på lekplats! 💕 Stort grattis vår älskade prins! 💕💕💕

1 kommentar:

  1. Söta axel �� Ser ut att ha haft en riktigt fin födelsedag ��

    SvaraRadera