måndag 19 september 2016

Slänga möbler!

I veckan vill jag få bort våra utemöbler! De e så slitna och i sönder så att vi ska faktiskt slänga allt! 6 stolar och matbordet! Har köpt 2 positionsstolar av Maria, som jag gärna vill ha på balkongen nästa år! Ja, vi har en sådan, undangömd för allmänheten haha! Den e i dåligt skick, har aldrig suttit där ute på över 6 år! Men jag skulle vilja göra de :) så nu e balkongen ett nytt projekt ;) Vill inte ha massa växter och annat där som jag måste komma ihåg att vattna och så... Utan jag tänker nog nåt snyggt på golvet, 2 stolar och ett balkongbord ;) färdigt haha! 

Vädret har förändrats mycket sen förra veckan, nu e det kallt, höst och kyliga vindar, brrrrr! Så igår gjorde jag och Axel (jag rensade, han åt) sista städningen bland chilin och tomaterna, de tomater som e där nu får bli röda, sen åker nog plantorna i trädgårdstunnan. Vill även få bort vår kompost och få iordning på baksidan inför våren! Så det blir en rejäl satsning på trädgården dessa veckorna framöver! Skönt! 

En kopp te medan Axel sover :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar