fredag 2 maj 2014

Ja, man kan nästan säga att vi har vatt i Japan!

Igår åt vi på Svedala krog med bästa Sarah, Andre och Jocke :) Därefter cyklade vi hem till S& A där vi tittade på det som dom hade köpt och så fick vi superfina presenter :D Så nu behöver vi inte semestra i Japan.... Eller?!?! JO! Planerar ju en resa dit... :D 

Fick ju en bubbelgumsrosa 3DS XL av maken i födelsedagspresent och nu beställde jag ett rosa fodral av Sarah, vilket hon givetvis hittade <3 (jag nämnde att jag vill ha ett rosa fodral och hittade inget här i närheten, Sarah beställer då en tre veckor lång resa i Japan för att hitta ett rosa fodral till mig, är det inte en supersnäll vän?!?! ;-))

Alla som känner mig vet att jag inte gillar Hello Kitty alls! Sarah skickade under resan att de hittade en Hello Kittu butik och min oro började växa! Hur f*n kan en sådan butik överhuvudtaget överleva? Men dessa lukthuvuden (?!?!?) köptes i en annan butik och bara därför e dom lite coolare samt ögonmasken/solbrillor vad det än nu ska vara, haha... En kommer att hamna på min cykel (förslag från gårdagen och ja, jag va nykter!) och den andra ev i bilen! 

Jag gillar att spela Animal Crossing New Leaf, och så fick jag denna! Behöver jag säga mer?! Nej, det behöver jag inte! 

Tobbe fick en nyckelring - för er som inte e Super Street Fighter Fans deluxe så e detta en av de helt för många karaktärerna, Ryo (stavas antagligen inte så, men jag försvenskar han lite ;-)) 

Självklart en mugg från Capcom, vad annars?! 

Ett stort tack till fina Sarah och Andre <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar