lördag 10 maj 2014

Pass 93-94: spinning, shape n flex

Dagen började med att Sarah skickade till mig att hon väntade i receptionen för hon behövde hjälp uppför trappan - bra start liksom?!? Upp med henne och mig själv och sen träffade jag pappa där uppe! 

Spinningen var som vanligt, tuff, tuff, tuff! Michaela körde hårt med oss och jag tänkte innan "eftersom jag har en rätt grym träningsvärk så kör jag på lagom idag!" Haha, det e lite roligt nu i efterhand - för du kan inte köra lagom på hennes pass! Hon puschar dig till det yttersta! :D Fan va grymma vi va! 

Sen efter passet bjöd pappa mig och Sarah på en supergod proteinshake och vi satt och snackade lite! Upp igen för trappan (denna gången var det ännu jäkligare än innan!) och sen fick vi reda på att det va jag, Sarah, några få till och sen 9 instruktörer som skulle va med på passet. De skulle efter passet utbildas i detta! Kände ingen press alls, eller hur?! Haha, men fy satan vilket pass! Vilket ös och vilket upplägg! Har tidigare hävdat att alla instruktörer är småsadister men detta tar priset! Sofia e grym! 2,5 min slit följt av 30 sek "vila" (stå och hoppa på stället kallar jag inte vila dock ;-)) i 12 omgångar! Sen 15 min flex - olika sträckande övningar! Kändes ju inte alls! Haha, sjukt jobbigt! 

Kunde knappt gå hem! Funderade ett tag på att krypa, åla eller rulla hem! Men gå verkade vara det mest normala att göra! 

Nästa pass blir imon; gym med Sarah! Om vi kan gå med andra ord! ;-) 

Ombytt på jobb! 

Min vackra utsikt! 

Skyller detta på Michaela faktiskt! Men härligt härligt! 

Citerar Sarah, det finns 2 idioter som alltid e 30 min tidiga! Och gissa vem, haha! 

3 kommentarer:

  1. Angående ditt inlägg 4/8-13. Hej! Min 2,5-åring har ett precis likadant örngott med texten "Jag älskar dig" som han kramar varje kväll när han skall sova istället för ett gosedjur. Örngottet trillar verkligen i bitar och jag har utan framgång försökt få tag på ett likadant för att ersätta det gamla med. Har du ditt örngott kvar så skulle jag hemskt gärna vilja köpa det. Hur får jag tag på dig i så fall? Kontaktuppgifter? /M.v.h. Mamma till 2,5-åring

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det va en present till min man, men jag ska kolla om det finns kvar

      Radera
    2. Tack! Jag köpte från början örngottet till min pojkvän när jag var nykär och nybliven sambo. Han var aldrig särskilt intresserad av det men sonen däremot har älskat det.... Hör du av dig igen när du har kollat om örngottet finns kvar?

      Radera