lördag 24 maj 2014

Pass 98: spinning

Ni märker hur jag varierar min träning, va?! Haha... Snacka om vane-människa! ;-) 

Idag va det dags för spinning med gymdragaren Sarah och pappa! Vi kämpade på jäkla bra! Ulrikas sista låt är en riktig killer - hon kör snabbt tempo från början, sen ökar hon tempot 3 gånger, låten är Faster, harder, Scooter! Aaaaahhhhh, riktigt jobbigt! När låten kom tänkte jag sitta ner de första 2 för att stå de sista 2, men när Sarah reste sig upp kunde jag ju inte va sämre - så jag stod hela låten med ett tydligen överbelastat knä! Men det gick an! 
Riktigt impad av pappa, han stod upp hela sista låten - bra jobbat! <3 

Nästa pass blir förhoppningsvis på mån, ska på brandkunskap som slutar 19 och spinningen börjar 19 - ni ser mitt totala i-landsproblem?! ;-) Ser om jag kan flörta lite med brandmannen så jag kan gå lite tidigare, haha... 

Nu blir det dusch, sen städning för ikväll kommer Sarah och Sara hit, tjejmys på hög nivå! Ska handla till ikväll och sen ska jag måla :D

Hällde över resten av min Celsius i min vattenflaska på vägen hem - vad händer?! Jo, skitet läckte - innerfodret i väskan doftar nu wild berries (iofs bättre än Marie-fot-svett ;-)) men ändå!! Irriterande! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar