fredag 2 maj 2014

Kläder!

Mitt köpstopp går fantastiskt bra denna månaden, haha! Insåg när jag kollade över april (vilket jag tyckte jag klarade rätt bra) att jag hade shoppat otroligt mycket småskit i matväg! Så nu blir det en annan utmaning! Att strama åt ännu mer på matkontot! Har satt över en summa som ska räcka hela månaden! 

Igår bytte jag och Sarah lite kläder och jag testade dom precis, några var för stora, en klänning helt för tajt för min smak (och kropp!!) men flera st passade! Hur perfekt e inte det? Att ens gymdragare har ungefär samma storlek som jag?! Måste vara ödet ;-) 

1 par mjukisbrallor
1 par svarta haremsbrallor
1 vit långärmad tröja med ett stort A på
1 vitt linne med tryck
1 mörkturkost linne med tryck
1 svart tshirt

Vem behöver gå i butiker när man kan byta lite kläder? :D Mycket mer ekonomiskt ju :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar