måndag 23 juni 2014

Datarummet

Jag e så trött på mitt datarum/hobbyrum!  Det finns en miljon saker där inne fast jag rensade ut massor av saker tidigt i våras! 

Igår la jag ut en himla massa annonser på FB loppisen och fått sålt/reserverat många saker, skönt att bli av med det! Få många saker på utlistan fast om jag får mitt Project life paket, kommer det bli en del på inlistan med, men sålänge jag går - så är jag nöjd! :D 

Jag har iaf dammat av hyllan ovanför skrivbordet och märkt lådorna med min älskade märkmaskin <3 

Tycker mycket om Kassett från IKEA, de finns i olika storlekar samt färger och kan användas i det oändliga :D 

Hyllan ovanför skrivbordet med tre av mina fem lådor

Har två vita

Två gröna

Samt en svart

Just nu ser mitt rum ut såhär; 
Det e ju dels för att jag har tagit ut allt från lådorna för att fota det och dels att jag håller på att sortera alla saker! 

Kanske lägger upp en bild ikväll på hur långt jag har kommit ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar