söndag 15 juni 2014

In/ut v 17-24: resultat

Resultatet är över förväntan! Jag trodde aldrig det skulle bli så många saker som åkte ut på 8 veckor! 

In: 42 saker

Ut: (trumvirvel) 230 saker!!!!!! :D

Trodde aldrig att jag skulle komma upp i den summan! Wow - stolt över mig själv! Det e i genomsnitt 29 saker/vecka! 

Så jäkla najs det känns! Det tråkiga e dock att det inte ser ut som om något har försvunnit här hemma tycker jag! Men, man blir väl hemma-blind! 

Nu kör jag 8 veckor till; 25-32! Hoppas såklart att kunna slå 230 saker samt mindre än 42 saker in! Svårslaget om vi ska till Ullared på semestern! ;-) 

(Denna bild e eg till träning, men jag va själv en doubter/non-believer när jag började! Trodde aldrig att jag skulle palla 8 veckor, men skam den som ger sig! ;-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar