tisdag 3 juni 2014

Pass 101: gym

Idag fick rygg och mage jobba lite ;-) Sänkte på det mesta - ingen ork alls i kroppen (tömmer ju den på kolisar nu) och ingen motivation! Men jag va där, kämpade på och vi peppade varandra - jag och min gymdragare Sarah - vilken tur att vi har varandra! Jag frågade henne varför hon tvingade ner mig idag, hon sa att det va jag som tvingade ner henne. Sen sa hon att "det e bättre vi båda två mår dåligt här nere än bara jag!" Vilken gymdragare man har va?!  ;-) <3 

Nästa pass blir förhoppningsvis imon om jag hinner! :D 

Vi e så sjukt taggade - NÄ! 

Dagens outfit av Sarah! Gymväskan, jobbejackan, träningsbrallorna samt gummistövlar! ;-) 

Även om mitt sidofläsk e rätt synligt så ser jag iaf lite muskler och det e verkligen behövlig peppning just nu! 

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att det är blixten som gör att det ser ljust ut,för du går väl inte ut i dagsljus i dom kläderna o stövlarna hi hi.... jag bara skoja du är jättefin majs o flitig på träningen, krammiz

    SvaraRadera