lördag 28 juni 2014

Datarummet

Ni som har hängt med ett tag, vet vilket huvudbry jag har med datarummet/hobbyrummet! :/ 

Jag får helt enkelt inte riktigt till hur jag ska ha det. Där finns saker överallt i högar, men sen händer inte mer! Nu på bilderna ser det värre ut än vanligt, eftersom jag har tagit upp allt från kartongerna och fotat och lagt ut på loppis! Det bästa e att jag har fått sålt väldigt många saker, klirr i kassan! 

Tog ut allt ur min ena bokhylla och tog ut hela hyllan i hallen för att dammsuga bakom och för att torka ur, skönt att få det gjort!

Nästa projekt är att endast sätta tillbaka saker i hyllan som jag/vi absolut behöver i det rummet samt vår pappersförvaring. 

Allt annat ska bort! 

Tog bort ena bokhyllan





Min bästa vän - märkmaskinen, haha! 

Fortsättning följer... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar