söndag 1 juni 2014

In/ut lista vecka 22:

In:
1 skrivbordsunderlägg
1 rullbord
1 liten plastlåda till rullbordet
2 små soffbord

Ut: 
1 soffbord - släng
1 hårband - släng
1 prydnadssak - släng (gick i sönder)
1 pkt torkade mögliga apelsiner - släng
3 dekopennor - släng
2 lånade böcker
1 skalpell - släng
1 sytråd - släng
1 band - släng
1 armband - släng 

Totalt: -8! Bättre än vad jag hade väntat mig denna vecka. Ska spendera lite mer tid i datarummet denna vecka och se vad mer som bara ligger och skräpar?! ;-) Som det ser ut behövs ytterliggare en rensning! Rensade ju rummet nu i vår, men det behövs ytterliggare en omgång för att göra oss av med mer! Nu får jag bestämma mig om vissa saker som jag va osäker på då samt att allt ska ha en plats! Men just nu har jag säkert 2 miljoner saker där! :/ 

Nästa vecka hoppas jag på bättre resultat! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar