söndag 29 juni 2014

Project life vecka 26

Fick som sagt hem alla mina Project Life saker i veckan (förutom en order hos Panduro Hobby som jag hoppas kommer imorgon och 254 foton från Fujidirekt)

Gjorde min första layout ikväll, över vecka 26 - nöjd med hur den blev :) 

Gjorde först en mall på plastfickorna när jag bestämde vilka foton som skulle in i albumet 

Sen skrev jag ut fotona på fotopapper som jag köpte idag på ClaesOlsson, blev riktigt bra foton! 

Sen satte jag mig ner med albumet, alla mina kort, köpta och utskrivna, mina stickers, tags, washitejp och min nyinköpta penna :) och tadahh;
Hela layouten. Fokuserade på grillkvällen och sen ville jag få med vad som hänt under veckan. Istället för att ta ett foto på data/hobbyrummet så tog jag ett foto på märkmaskinen som är helt fantastisk! 

Första sidan. Titelkortet sitter uppe till vänster, tog även med ett sms från Alex efter grillkvällen :) 

Bild 2. Bilder från grillkvällen, 2 bilder på mig och Tobbe <3 

Längtar tills nästa sön då jag gör vecka 27. Men innan dess påbörjar jag Binz-resan med maken, pappa och Neta. Den ska få hedersplatsen i albumet = först! 

Ska även bli roligt att kolla genom alla bilder jag beställt från Mexico som ska in i ett seperat album :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar