onsdag 3 augusti 2016

11 mån

I lör blev jag 11 mån! Ja, stor kille här vet du ;) Jag har drastiskt ändrat mina sovvanor så jag tyckte att mamma och pappa blev rätt bortskämda, så jag somnar lite senare och vaknar runt 06! :) Jag e iaf relativt pigg då förutom börjar behöver klia mig i ögonen och gäspa hela tiden, men annars så! Så nu e vi ute och går varje morgon, va gör man inte för att sina föräldrar ska få komma ut och röra på sig? ;) 

Min Top5-lista:
* gillar att va ute i trädgården
* älskar att bli kastad upp i luften
* älskar, älskar, älskar allt jag inte får pilla på, såsom eluttag, sladdar, ljuslyktor, lampor, verktyg, etc :)
* gillar att träffa nytt folk och kan charma brallorna av dom om jag vill, fråga tanten på tåget
* äta, jag gillar skarpt att äta själv! Vilken frihet! 

Nu ska jag krypa vidare, jag går ju inte än, varför ska mamma och pappa och alla andra eg ha de lättare än andra? 

Mitt månadsfoto: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar