fredag 26 augusti 2016

Snart Ullared

Om exakt 3 veckor beger jag och Maria oss mot det gula underbara varuhuset ;) Jag har en gedigen lista (som vanligt! 🙊), men de mesta e ju till Axel! Leksaker, julklappar och klĂ€der till höst/vinter/tidig vĂ„r e pĂ„ tapeten! SĂ„ jag mĂ„ste kolla över alla klĂ€der vi har sĂ„ jag inte köper dubbelt av nĂ„got och att jag kan komplettera hans 1-3 nĂ€sta storlekar om dĂ€r finns nĂ„got fint :) 

NĂ€r vi va dĂ€r upp förra Ă„ret i maj och skulle handla till bebisen (Axel) sĂ„ köpte vi sĂ„ vi hade i storlekarna 50-62, enstaka plagg i 68. DĂ€r fanns ju inte sĂ„ mycket i unisex. Men nu nĂ€r jag vet att det e en pojke vi har Hahaha, sĂ„ blir det ju lĂ€ttare! Sen har han alla fĂ€rger pĂ„ sig, bara de att mycket som Ă€r rosa/lila har spets och volanger tyvĂ€rr, annars hade de vatt snyggt pĂ„ honom de med :) 

Jag ska kolla pĂ„ om dĂ€r redan nu finns stor adventsljusstake till storarumsfönstret som Ă€r stort! PĂ„ nĂ€tet kostar dom ca 700kr! Sen blir det som vanligt, sĂ€ngklĂ€der till oss, löpare till soffbordet, klĂ€der/trĂ€ningsklĂ€der till mig/Tobbe, rengöringsprodukter och fritidssaker :) 

HĂ€r kommer nĂ„gra saker jag ska titta efter: 

En sÄdan hÀr vill jag ha upp pÄ vÀggen vid vÄr sambandscentral i hallen

Detta kök kostar 899kr hĂ€r hemma, pĂ„ Ullared 479kr ;) 

Denna lampan (den blÄa) har jag varit kÀr i sen 6-8 mÄn tillbaka, vill ha den i vÄrt sovrum pÄ vÄr Hemnes-byrÄ, ska se om dÀr finns nÄgot liknande

Vi behöver tavlor till storarummet

Denna hade passat riktigt bra bakom matsalsbordet tror jag 

Detta sĂ€ngsetet e sĂ„ fint! 

ÅkpĂ„se i ren reflex, perfekt Ă€r det e mörkt ute! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar