lördag 13 augusti 2016

Mardrömshelg!

Det började med att Tobbe blev dålig efter frukosten i fre, gick på toa flera gånger, Sara kom hit så jag kunde köra till Tippen, sen va hon kvar tills Axel fick välling! Efter lunch hörde jag hur Tobbe började spy! Och så fortsatte de, hela dan! Fy för, så synd om honom! <3 

Igår vilade han här uppe hela dan och jag tog Axel där nere; skönt med 2 plan ibland ;) 

Igår vid 19 började jag känna mig illamående, trött, orklös... La Axel och han somnade gott vid 19.30, vid 20 gick jag på toa och strax därefter igen och då kaskad-spydde jag med! Igen vid 22 och än så länge sista gången vid 01 inatt! Jag sov på soffan inatt och Tobbe här uppe med Axel. Nu e jag här uppe och vilar och försöker få i mig några små små klunkar med vatten i taget... 

Vilken hemsk helg! Det som är mest "jobbigt" e ju att Axel e så liten så han förstår inte att vi e dåliga... 

Förhoppningsvis e vi tillbaka i full styrka nästa vecka! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar