onsdag 10 augusti 2016

Semester

Idag är dag 2 på vår semester! Vi befinner oss i de smålänska skogarna och bara njuter! 

Igår lämnade vi hemmet när Axel skulle sova, han sov 10-11.30, han va vaken en lagom stund tills vi kom till Ikea i Älmhult, där vi åt lunch :) Sen körde vi vidare mot Stockseryd, Axel somnade igen och sov 13.20-14.30 :) Alltså kunde inte resan upp gått bättre! Denna mamma va lite nervös haha

Vi tittade oss omkring och efter middagen så gick vi en lång skön runda. Vi berättade för Axel vilka träd vi gick förbi och han lyssnade intresserat (det e iaf va jag intalar mig ;)) 

Han somnade gott i sin resesäng efter att ha känt på allt material först i 10-15 min haha! Jag och Tobbe åt en god bulle med Tobbes hemmagjorda tonfiskröra, så god! Sen spelade vi yatzi, jag tog även 2 glas vitt ;) 

Vi la oss vid 22, Axel vaknade till vid 01.30-01.40, 03.00-03.10, vaknade 06. Somnade om i vår säng för första gången och vi sov alla till 07.20. Han sov ca 20-30 min där :)

Lunch på Ikea

Anders och Axel

Axels sovplats

Man tager va man haver

Stockseryd

Jag och Axel

På vår sköna runda

Min man 💖 

Sover gott

Mys

Somnade om gott i vår säng

Dagens selfie ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar