fredag 19 augusti 2016

Nu e det helg igen!

Veckan har bara swishat förbi sen vi alla blev friska! Tobbes sista semestervecka e denna, nästa gång han e ledig så börjar jag jobba! Och det e inte så länge till! Nästa sön e de dags för kalas och sen e Axel 1, shit va tiden går fort nu tycker jag!

Mornarna går lite långsammare, då Axel vaknade idag 05.20! Jag säger det en gång till; 05...20!... Man e inte människa 05.20 på morgonen för att ta hand om en supertrött unge som inte kan somna om! Så vi låg i vår säng till ca 07, slumrade tillsammans från och till, men nu känner jag mig klubbad, haha, tur de finns Celsius! ;) 

Igår va jag hos V tillsammans med 3 andra töser, vi drack vin och åt god ostbricka, en riktigt trevlig fredag med andra ord! :) Det behövde denna mamman ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar