lördag 15 mars 2014

Pass 59-60: gym och spinning

Den som kom på dubbelpass borde skjutas, haha! Fy f*n va min kropp e slut! Trodde jag bara skulle köra biceps och rygg lätt idag, men när man väl sitter/står där så vill jag ju utmana mig själv till max och tänker "spinningen tar jag itu med sen!" Och sen ger man järnet! Har 4 ryggövningar varav jag ökade på 3 samt 2 bicepsövningar där jag ökade på 1 :D Nöjd såklart men e inte helt säker på om jag vill gå ur sängen imon! Hehe ;-) Nästa vecka blir det att öka igen då vi minskar antalet rep från 15 till 12! 

Spinningen va grym idag, tempo, tunga låtar = min favvo! :D Michaela körde stenhårt med oss! Och jag utmanade mig själv! WoopWoop! Pappa och jag va helt enkelt grymma! <3 

Nu blir det att laga frukost/lunch, sen en härlig dusch! Blir nog ingen att-göra-stan-idag pga att dels blåsten och dels att jag inte orkar! Mycket roligare att va hemma och planera planteringarna samt framsidan :D och dessutom mycket billigare ;-) 


Kul när svetten går genom utanpå-tröjan :) Då har man kämpat på jäkligt bra!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar