måndag 17 mars 2014

Pass 61: gym

Idag blev det triceps, axlar och sneda magmuskler (var de befinner sig vettefan, för jag märker inte av att de existerar ;-)) 

Tungt pass med bra sällskap som alltid, Sarah! Ökade på alla axel-övningar, triceps lät jag vara kvar på samma vikt, tro mig, det lär kännas ändå imon! Plankan (underbar övning, klarar du den klarar du allt!!) ska vi öka på nästa gång, wow, va jag (inte) ser fram emot nästa vecka, haha! 

Hade såklart på mig mina nya snygga brallor :D 

Mina snygga brallor och våra coola vattenflaskor (undra om nån hade märkt om man fyllde den med cider istället??!?) det hade ju säkert blivit liiiite roligare att träna! 

 
Sarah tog denna underbara bild på mig, tack! Tur att mitt ryggfett inte syns aaaaaallllllsssss! Tihi! ;-) 

2 kommentarer:

  1. Cider? Nä en groggafan ha ha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja, ok då! Men då får du börja träna du med ;-)

      Radera