tisdag 4 mars 2014

Snabba Bodystore!

La in min beställning i lör och igår hämtade jag ut min paket! 
Denna fick jag "gratis" när jag la in beställningen, helt ok smak! 

Min älskade jojobaolja till ansiktet! Superbra e den och otroligt dryg! 135kr för 100 ml och detta e den andra som jag beställt sen april förra året!! 

Nudlar! Mums! 

Första gången jag beställt mandelsmör, ok i smak och konsistens! Ska prova Monks nästa gång :) 

Vanliga jordnötssmöret! Utan salt såklart! 
Maken e inte lika begajstrad ;-) 

Till slut; kokosfettet! Livsviktigt (för både hjärta och hjärna) och till matlagning samt bakning. Utan smak e denna :) 

Nu ska jag cykla till jobb, sen möte till 16, sen piloxing 17-18 och spinning 18.30-19.30! Puh! Tur man har laddat med god och bra mat idag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar