söndag 30 mars 2014

Sista sön i mars

Herregud vad mars gick fort! Bara swishade förbi... Iaf, här sitter jag igen, framför datorn och skriver på mina uppgifter! :( Skönt i sommar när man kan koppla av lite (om jag inte kommer in på mina sökta sommarkurser förstås ;-)) Annars ska jag försöka läsa så många pocketböcker som möjligt så jag kan börja ge bort dom! 

Jag har inte direkt gjort nåt på min lista än, storkoket får ersättas med plugg och städningen får bli lite sporadisk idag... Men jag ska plantera om Åslög och klippa ner lavendeln idag :) Sugen på att sätta lite fröer - har ju sparat äggkartong och jag har många småkrukor kvar :) kanske på tis kväll? Skicka ut inbjudan till min utförsäljning ska jag också göra ikväll om jag inte skjuter på datumet, för att hinna med! Ringa farbror ska jag göra idag med :) 

Detta e lite vad jag ska hinna med idag och ta upp lite ogräs med när jag ändå håller på med framsidan! 

Ha en skön söndag! 

Solen skiner och jag e inne! :( Väntar tills den når framsidan, sen ska jag ut och härja där lite :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar