lördag 22 mars 2014

Två firanden denna vecka!

I fredags har jag haft min piercing i tre månader och detta innebär att jag nu får bada och sola solarium! Wohoooo!! Äntligen!! :D 

Den andra stora stora saken e att jag idag inte har käkat pizza på ett år! När jag slog vad med min svägerska trodde jag inte ens att det skulle gå två veckor tills jag va tvungen att käka en, men se där, jag har överlevt! 

Den 18 mars va det 11 månader sen jag drack min sista coca :D Det om nåt trodde jag aldrig att det skulle gå! Visst blir jag sugen ibland när jag hör en burkcola öppnas (ni vet det där pschhhhhandet, lovely!), men jag skulle inte idag få för mig att dricka det! Likadant e det med pizza, kan se så gott ut, men jag har inget behov av att äta det! Undra vad jag mer kan sluta med?!? För de som känner mig vet nog hur mycket jag älskade pizza och coca och kan jag sluta med det så kan jag sluta med vad som helst! 

WoopWoop för mig idag! Plus att jag mår mycket bättre! :D 

2 kommentarer: