lördag 22 mars 2014

Sjuk och några tankar...

Igår morse vaknade jag ca 4.45 och mådde illa, spydde runt 6 och igen runt 7.15! Fy satan va jag avskyr att spy! Hemma från jobb såklart, typiskt när man behövde vara där + skulle fått min nya lön nästa mån, nu går man ändå back x antal kr! 

Har läst en blogg om att rensa/sortera/organisera... Har kommit på att ibland när vi "rensar", så sätter vi bara tillbaka sakerna snyggt i hyllan. Exempelvis vår klädkammare här nere, oftast rensar vi inte, utan bara städar. Så dumt egentligen! Varför passar man inte bara på att sortera ut det som inte används, spel som man inte spelar någonsin eller saker som bara ligger där och skräpar?! Något vi måste bli bättre på e att slutföra det vi har påbörjat! Så det är aprils utmaning; att slutföra rensningen på ovanvåningen :) 

Jag har 2 lådor i datarummet som ska läggas ut på FB loppisen - ska försöka få ut iaf 1 låda i helgen, så blir man förhoppningsvis av med lite saker som får nytt hem :) 


Denna bild ska jag skriva ut! ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar