måndag 17 augusti 2015

KonMari Komono: hudvård

Så va det dags för hudvård! Liiiite fler produkter och givetvis har jag även samlat allt som jag använder varje dag! Vissa saker har jag också i badrumsfönstret som ren dekoration! 

Vissa av produkterna. Här finns handkräm, deo, fotkräm, lager, parfymer, lotion, solkräm, etc

Nästan allt, puh! 

En SAMLA-låda från IKEA med allt ifrån bindor, tamponger, myggmedel, bomullshandskar, rakhyvlar, handledsbindor, fotfil, vax och makeup-servetter

Detta används dagligen! Handkräm, spray, magolja (eko), solkräm (eko), dag- och nattkräm (eko), schampoo, balsam, duschkräm, cleanser; allt eko. Scrub och Helosan används också! 

Lager! 

Detta gör jag av med! Ska fråga en kompis imon om hon vill ha de stora runda lotions, de föll mig inte i smaken. Den från Body Shop (höger) luktar supergott, men jag har reagerat mer än vanligt på mycket nu under graviditeten och den till vänster luktar illa tycker jag! 

Såhär såg det ut innan och så även efter, då jag använder allt regelbundet 

Denna underkategori var lite mer att gå genom och jag fick till slut fråga mig en gång till om dekorationerna verkligen gjorde mig glad och svaret e ja! Jag tycker flaskorna e superfina och jag tycker de passar bra i fönstret :) 

Nästa underkategori blir rengöringsmedel. Men det tar jag imon! Fokuserar på rengöring inomhus! 







1 kommentar: