lördag 8 augusti 2015

KonMari steg 3: papper

JAG ÄR KLAR! Äntligen! Denna kategorin har tagit några dagar, men väl värt det, att gå genom varenda pappersbit! Puh! Nu har jag stenkoll på var allt är! 

Rensat ut enorma mängder (för att vara oss!) papper, manualer, kvitton, bruksanvisningar, etc. Nu känns det så jäkla gött! 

Alla mina papper och andra viktiga finns i 1 pärm! Tobbe valde att ha egna. 

Bruksanvisningar som tillhör kökets vitvaror finns i en tidskriftssamlare i ena skåpet i köket med kokböckerna jag valde att behålla. 

Lösa recept har satts in i receptpärmen. 

Såhär blev skåpet till slut, som var fyllt i början av veckan! 

4 tidskriftssamlare använts! 6 st har jag helt plötsligt över. Insåg att jag inte behövde ha 1 tidskriftssamlare till varje enskilt område. Utan det räcker med 2 st totalt. I den till höger finns resten av bruksanvisningarna som tillhör resten sv huset! 

SKÖNT! HÄRLIGT! UNDERBART! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar