torsdag 6 augusti 2015

Ordning och reda i byrån!

Det tar ca 1-2 min längre att vika kläderna från tvättställningen till tvättkorgen, lika lång tid att gå uppför trappan som tidigare och 1-2 min kortare för att hitta plats till kläderna i byrån! = samma tid! Allt är snyggt ihopvikt och det finns tydliga tomma platser i lådorna där jag kan lägga kläderna :) När jag är klar är alla plagg överskådliga och jag njuter av att se det! Tredje veckan jag håller det såhär och det är jag riktigt glad för! Det e roligt att vika tvätten för jag vet redan då hur snyggt jag kommer tycka våra lådor är när jag har lagt tillbaka kläderna :) Lite KonMari-beroende? Ja, för det funkar! Processen går framåt, även om det tar tid denna veckan (trött, slö och ont!), men det blir gjort och resultatet blir grymt bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar