söndag 2 augusti 2015

KonMari steg 3: tidningar

Hade en massa tidningar, pga tidigare och nuvarande premunationer. Har tagit en runda i huset och samlat ihop alla, detta gjorde jag i fre! Igår gick jag genom dom ytterligare en gång och började skriva recepten jag vill behålla på datorn. Har även en rejäl hög med inredningstidningar som jag vill gå genom till min inspirationspärm :) Detta kommer ta idag och imon och kanske även tis, men det gör ingenting! Då vet jag att jag får gjort det på mitt sätt och jag kan släppa iväg tidningarna utan en klump i halsen :) 

Delade upp tidningarna i 6 högar; lchf, övriga, vi föräldrar, inredning, förskolan och buffé. Lättare att göra mig av med dom när de var i underkategorier

Denna hög har jag redan gått genom med inredningstidningar :) 

Nu sitter jag vid datorn och skriver recept! Jag river även ut intressanta artiklar från tidningarna som jag sätter in i inspirationspärmen och i min receptpärm :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar