torsdag 6 augusti 2015

Papper!

Håller fortfarande på med kategorin: Papper! Har hittills gått genom:
* manualer/garanti/bruksanvisningar
* bebispapper
* mina papper
* visitkort
* lösa recept
* räkningar
* presentpapper + tillbehör
* min pärm
* kvitton

Endast mina papper i olika underkategorier. Den lilla högen med grönt papper överst e spara-högen (än så länge). Högen bredvid e släng-högen = skönt! 

Mal-högen än så länge

Följande underkategorier är kvar: 
* bankpapper/huspapper
* jobb
* skola 
* gemensamt

Tobbe får givetvis gå genom sina egna papper. Målet är att kunna banta ner antal tidskriftssamlare (just nu har vi 10 st!!! Och då har jag rensat tidigare!). Att få plats med mina, Tobbes och våra gemensamma papper i en och samma pärm. Varför ha 3 knappt halvfulla pärmar, när vi kan ha 1? Så mycket papper får/har vi inte egentligen som vi måste spara! 

Mitt mål är att senast sön ha gått genom alla papper! Sen börjar jag på Komono

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar