söndag 16 augusti 2015

På G...

Efter 1 veckas uppehåll från KonMari så sätter jag igång igen! Förra veckan va det mycket som hände i kroppen och jag va slut! Jag sover inte bättre nu, har ont, tröttheten tar över.... Men känner en motivation jag inte kände förra veckan! :) 

Denna vecka blir det följande kategorier:
* makeup
* hudvård
* rengöringsprodukter 
* accessoarer 
* värdesaker
* elektriska produkter

Hinner jag inte alla, så e jag nöjd med att ha påbörjat listan! Det som kommer ta mest energi och tid är accessoarer, för där ingår smycken. Ni som läser bloggen regelbundet, vet att jag gick genom alla mina smycken i somras och nu e det dags för sortering nr 2 :) Kom ihåg, jag går inte genom saker som tillhör kategorin sentimentalt

Nu köööör vi! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar