söndag 20 april 2014

Aprils utmaning+lite allt möjligt

Att hinna med att färdigställa det vi påbörjade här uppe får gälla även maj månad! För mycket att göra i skolan + jobb! 

Men med mitt köpstopp e jag riktigt nöjd med, det som har kommit in är 2 ljuslyktor för 10kr totalt, köpta med försäljningspengar :D samt lite nytt till skafferiet! Det va antingen köpa till hyllplan eller riva huset kändes det som, haha! Det ser fortfarande snyggt ut! ;-) 

Jag ser ingen anledning till att inte köra på en månad till och strama åt det "onödiga" - snacks/onyttigheter... Det behöver jag få bort lite från kvittona ser jag :-/ 

Så, därför kör jag även köpstopp i maj månad, med undantag för presenter och en liten miniresa :D 

Nu ska jag gå upp (vaknade 06.33, riktigt kul sista påskdagen) och skriva klart min uppgift till skolan! Hela veckan kommer bli plugg, plugg och plugg och förhoppningsvis lite sooooool! ;-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar