lördag 26 april 2014

Fyndat!

Ingen träning igår - det blev Lions Loppis istället där jag fyndade 2 möbler som jag har velat ha länge! 

1 superfin piedestal
Just nu är den mörkbrun, men ville direkt måla den vit! Men sen tänkte jag att när vi tapetserar om, kommer väggen bakom där jag har tänkt att den ska stå, vara vit, då kommer ju inte piedestalen att framhävas! Vilket gör att jag tänkte den skulle målas svart, men det kanske blir för stark kontrast, så just nu får den vara mörkbrun :) Tapeterna kommer ju på plats detta år! 

Mitt andra fynd var ett superfint litet bord :D Har letat efter ett sådant länge länge, men alldeles för dyra och denna skönhet kostade 50kr, helt i min prisklass ;-) 
Nope, bordet e inte snett, hela bilden e sned, haha

Superfint och jag vet precis var jag vill ha det :D

Riktigt nöjd med mina fynd! 

Idag ska jag träffa Alexandra och lämna in lite kläder till Myrorna :) Så nöjd att lämna in/skänka kläder så att jag bidrar till någon annans lycka :D

Har påbörjat min UT-lista och det börjar bra måste jag säga! Mer om detta i ett seperat inlägg :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar