torsdag 10 april 2014

Pass 74: gym

Kände verkligen inte för att gå ner och köra ett gympass, men viljan tog över och jag tvingade mig ner på Rehab och körde ett tufft benpass! Ökade på utfall, rumpa och la till 30 squats! Höll samma på benspark (jäklar vad min rygg gör ont i den maskinen), utsida och insida lår :) 

Magen kommer jag känna av imon när jag skrattar gott med mina kollegor ;-) Ska bli så kul på Big Bowl ;-) Alltid så kul att gå ut med mina fina kollegor :D 

Nästa pass blir på lör, då det e dags för ett torterande spinningpass! ;-)

Bild till vänster: såhär kände jag mig innan träningen... och när jag insåg att min gymdragare (vapendragare?!?) e på andra sidan jorden och hon omöjligt hinner hem till benpasset
Bild uppe till höger: såhär glad blev jag när jag väl kom till Rehab ;-) 
Bilden nere till höger: mina stackars ben! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar