lördag 19 april 2014

Pass 82: core/cirkelträning

Det va med blandade känslor jag gick till Rehab idag! Ångest, utmaning på gång, redo för nytt pass samt bara ren och skär "va fan har jag gett mig in på"-tankar! Förra gången va groteskt äcklig på alla sätt och vis! Denna gången va exakt lika illa, haha! 

Michaela körde stenhårt och det va bara att hänga med så gott jag kunde! Haha, det gick väl rätt hyfsat om jag får säga det själv! 

Sara körde spinning samtidigt så vi skulle träffas utan salarna efteråt, hon sa att hon aldrig har sett mig så röd i huvudet! Haha, testa passet sa jag ;-) 

Nu sitter jag här med en god (nä, inte god alls men försöker mitt bästa att övertala hjärnan att den e suuuupergod!!) proteinshake och sitter ute på trappen och bloggar! Vilket väder, vilken påskafton! :D 

Nästa pass blir på mån, då blir det gymmet innan jobb! 

Tro mig, det går att totalt köra slut på kroppen med hjälp av bräda, vikt, matta och hopprep! 

Finns det något härligare att än att sitta ute och njuta?! 

Trevlig påsk! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar