lördag 5 april 2014

Pass 71: spinning

Jäklar vad jag gav järnet idag! La på mer motstånd och kämpade mig genom låtarna! Men va gött det kändes när jag va klar! Pappa kämpade på härligt han med! Sarah satt långt ifrån mig idag, men vi spände våra muskler för varandra emellanåt, haha! Undra va alla andra tänkte?! ;-) Mikaela körde stenhårt med oss (som vanligt!!), svettigt, tungt och grym musik! :D  

Detta e ju sista passet på Rehab jag och Sarah tränar ihop på några veckor :( Men hon har lovat mig att köra plankan när jag kör plankan, via Insta :D Det e en kompis de vet ni! Hehe! 

Mitt nästa pass blir på mån då Ulrika kör spinning, härligt! Saknar hennes pass och låtar!

Laddat upp med goood Celsius och jag känner mig ju extra snygg i mina brallor ;-) 

Mantra, mantra, mantra, mantra... :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar