fredag 18 april 2014

Rensning pågår... Rensning pågår... Rensning pågår...



E igång än en gång med kläderna! Har massa tjocka tröjor jag inte haft på mig detta år (och enligt min princip ska göras av med!), men jag kan inte! Inte än! De får hänga med ytterliggare 3 månader till! Tycker inte om att ha tjocka tröjor under mina tjocka ytterplagg - därav 1/2 förklaringen till att de inte har använts! 

Är detta bara en ursäkt för att behålla dom?!?!? Mitten av juli rensar jag bland dom igen och då åker dom om de fortfarande inte har använts! 

Några andra plagg har sorterats ut samt lite av makens plagg (med hans godkännande såklart!) och några andra prylar som ska skänkas! Men jag har iaf tittat över alla mina plagg (de e verkligen inte så många efter -18 kg!) 

Resultatbild kommer! Håll till godo! ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar