lördag 12 april 2014

IKEA

Igår va jag, maken och Holm på IKEA, det blev ett par saker till skafferiet! Nu ser det mycket bättre ut, frågan e väl hur länge detta hålls ;-) Men iaf, stor skillnad! Jag skulle kunna slänga ut närmare 1/2 av alla saker där inne som aldrig används, men tror inte att jag får medhåll från en viss Herr T! :( Jaja, får bearbeta det lite ;-) Det e ju knappast lönt att ha kvar massa saker som aldrig används! Tar bara onödig plats! Jag har också varit en kan-vara-bra-att-ha-människa, men efter mycket om och men triggas jag av att göra mig av med saker! Sen gillar jag såklart loppis och titta runt, men allt annat som bara e där i vägen vill jag göra mig av med! 

Idag ska ytterligare några saker till tippen (skänkas)! Rensar ut lite kläder varje helg! Haha, nu kanske ni tror att jag har hur mycket kläder som helst! Det har jag inte längre (-18 kg gör sitt i garderoben!!) Men, några plagg här och var som jag känner att detta e inte min stil och har haft det på jobb så det funkar inte heller att ge bort det till vännerna! :) Jag känner mig "lättare" varje gång jag gör det och det går lättare och lättare att rensa! Härlig känsla! 

Före:


Efter:


Mantra, mantra, mantra: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar