söndag 27 april 2014

Smink

Använder aldrig smink till vardags - ser ingen mening med det med det yrket jag har! Men de senaste gångerna jag har använt smink har jag fått en fruktansvärd huvudvärk! Riktigt jäkla illa! Mår väldigt dåligt! Så har nu bestämt mig för att slänga ALLT mitt smink och köpa nytt! Vill gärna köpa bra, ekologiskt smink utan konserveringsmedel och farliga ämnen och jag har hittat ett märke tack vare en av de absolut bästa bloggarna jag har läst; ekoenkelt.se :D 

Tikei är ett sminkmärke (gratis frakt och bra betalningsalternativ) och det bästa e att man kan beställa prover av det mesta för 10kr/st! Vilket jag nu har gjort! Jag beställde 3 olika ögonskuggor, 2 olika foundations (osäker på vilken nyans som är bäst) och en concealer :D Detta kostade mig 60kr :) 

Här e lite fakta om deras företag :



Jag gick ifrån mitt köpstopp 4 gånger denna vecka! Risigt läge, haha! 1 bok jag har letat efter i några månader, 2 smycken som stödjer Bröstcancerfonden, mitt fynd igår (räknas som ett köp) och nu sminket. Ibland får man grymma tillfällen och detta har varit en sådan vecka! Haha... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar