söndag 20 april 2014

Soffan...

Fick hem lastpallar igår och några till idag! Tanken e att jag ska bygga en soffa... Låter så himla "wow" när man säger man ska bygga en soffa... Nej, jag ska sätta lastpallar på varandra och bredvid varandra, haha! Och in till Stoff & stil köpa tyg och skumgummi för att sy dynor..... Sen e soffan klar! Det blir inget ryggstöd på soffan då den kommer att stå emot förrådet :) 

Just nu har jag slipat och oljat dom, de får torka tills imon och sen fortsätter jag med de sista! Tobbe oljade den sista - hade en jäkla huvudvärk, så jag tog en dusch som tack och lov hjälpte tillsammans med en huvudvärkstablett :) 

Ska bli så skönt att kunna sitta på framsidan, sola, ligga och lata sig, sitta med vänner i sommar, ta det lugnt, grilla, snacka, ta ett glas vin/cider/drink, spela spel och ha det trevligt! 

Just nu ser det ut såhär: 


Idag va vi hos Alex och jag va sällskap och Tobbe hjälpte till och byggde lite :) Trevligt va det! 

Tobbe snackar, Alex och J bygger 

Här sitter sällskapet och njuter i solen, haha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar