söndag 27 april 2014

In/ut lista vecka 17:

Sa ju att jag skulle sammanställa min utrensning efter 1 mån, men jag gillar det bättre veckovis :) När det går bra med andra ord, haha! 

In: 
Ett litet bord - Lions loppis
En piedestal - Lions loppis

Ut:
1 gratis Tupperware-ask - släng
4 plastaskar - släng
4 plastlock - släng
3 stickade tröjor - Myrorna
4 tygkassar (reklam) - släng
1 FS frotténåt... - släng
1 fläckig kylväska - släng
1 gammal mascara - släng
1 sliten spegettislev i plast - släng
3 slitna gamla kökshanddukar - släng
1 sliten missfärgad slickepott - släng
1 grått urtvättat linne - släng
1 par salladsbestick - Myrorna
1 volym boost - släng
1 neccin serum - släng
1 silker therapy - släng
3 slitna kuddfodral - släng
3 ofräscha innerkuddar - släng
1 söndrig stickad tröja - släng
1 tshirt Betty Boop - Myrorna
1 urtvättad tshirt - släng

Summa: -37 saker! 

Helt sjukt roligt att ha -37 saker denna veckan! Ändå har jag inte direkt rensat medvetet, utan kollat runt lite i lådorna under tiden jag har gjort nåt annat som diskat, tvättat, plockat undan, etc 

Älskar piedestalen :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar